Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 15, 2008
Image Size
590 KB
Resolution
497×1720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,369
Favourites
32 (who?)
Comments
14
Downloads
57
×
Rainbow Tutorial by Sailor-Phantom Rainbow Tutorial by Sailor-Phantom
LOL, first tutorial. x___X;; *hopes its not that bad* xD

well, Emma (~EmmalovesEdwardxxx) and I were talking, and since she was having trouble with photoshop, I told her I'll ake a tutorial for her. So, I made this one. xD This is how I make rainbows in photoshop. It's pretty simple and (hopefully) easy-to-follow.

show me what you do with it if you use it! thanks :]

tutorial (c) meee.
Add a Comment:
 
:icon8demensionstudios:
8DemensionStudios Featured By Owner Feb 10, 2013
You were a big help! I was trying to make a rainbow exclusively in photoshop for an illustration assignment and your technique was the simplest, quickest and least messy. Thank you!.
Reply
:iconsailor-phantom:
Sailor-Phantom Featured By Owner Feb 12, 2013  Student Artisan Crafter
no problem! glad you made use of it :)
Reply
:iconlorna-rosefox:
Lorna-RoseFoX Featured By Owner Oct 29, 2010  Hobbyist General Artist
Took forever to find one as cute and useful as this
Reply
:icontinkerbellss:
tinkerbellss Featured By Owner Dec 30, 2008
hey, omg thanks so much for this haha, this whole time i was so streessed about it . :) thanks soo much, you're great.
Reply
:iconsailor-phantom:
Sailor-Phantom Featured By Owner Dec 31, 2008  Student Artisan Crafter
hahaha you're welcome! :]
Reply
:iconloxymoxy:
loxymoxy Featured By Owner Jan 19, 2008
this is actually really helpful.
lol sad to say I'm a n00b when it comes to photoshop.
but I love the spongebob reference XD


IMAGINATION!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsailor-phantom:
Sailor-Phantom Featured By Owner Jan 23, 2008  Student Artisan Crafter
hahaha thanks xD

lol yeah, the spongebob refrence is total win XD
Reply
:iconchelsii-design:
chelsii-design Featured By Owner Jan 17, 2008
thats awesomee maybe ill try that in GIMP sometimee
Reply
:iconsailor-phantom:
Sailor-Phantom Featured By Owner Jan 19, 2008  Student Artisan Crafter
awesome!! =D
Reply
:iconbroken-ep:
broken-ep Featured By Owner Jan 16, 2008
AW that's real cool.
It's so simple :D
(thats a good thing)
Reply
Add a Comment: